Inlägg

Remake med Oumph

Hej Skrei!

Om bra mat-TV och hur man löser semmelnöd. Och så fram med morteln.

En himla ärtig soppa

Sichuantofu och sojapicklade ägg. Och så lite strimlor förstås.

Strimmelhets del 3 och flummigt på fat

Mera strimmelhets och skidpremiär

Strimmelhets och smakinferno

Lasagne fast inte alls

Vegetariska citronbollar i saffranssås

Paj, pavor och pynt (eller var det Vin, kvinnor och sång?)

Än smakar det höst

Asieninspirerad pumpasoppa