En påsk fylld av produktbegär

En sån här blev det fast ungefär i
samma grönfärg som löpartröjan
 (som jag tyvärr fick lämna tillbaka för
 att den inte passade)
En utomordentlig påskledighet har det varit och den har inte bjudit på bloggande men bland annat på:

  • Påskpartaj med grillning och Singstar
  • Bra väder
  • Mera grillning
  • Krattning
  • Träning
  • Långcykling med Anna
  • Middag på Invito med Martin, Rebecca och hennes föräldrar
  • Besök hos Stefan och Viveka med tillhörande bebis
  • Shopping av nya snajsiga träningskläder
  • Klippning av håret

Detta har jag insett:
Och en sån här, fast enfärgad
mörklila. 
  • Det går mycket bättre att träna i nya snajsiga träningskläder
  • Det är roligt att cykla långt som satan
  • Det vore roligare med en bra cykel
  • Jag tror att jag vill ha en hybridcykel
  • Jag har fått löparknä och lever i löpningsavhållsamhet just nu
  • Vi har den skabbigaste gräsmattan norr om Dalälven


Kommentarer